Ženske kategorije (start ob 17.45, dolžina proge cca 2 km - en krog)
Moške kategorije (start ob 18.10, dolžina proge cca 4 km - dva kroga):
Časovna omejitev krajšega teka je 15 minut, daljšega pa 30 minut.
Najboljši trije iz vsake kategorije prejmejo medalje, prve tri šole z največjim številom doseženih točk pa pokale. Za ekipno uvrstitev štejejo tri najboljše uvrstitve posameznikov, od tega obvezno ena ženska. V primeru enakega števila točk, je boljša ekipa, ki ima boljše uvrstitve posameznikov.
Ekipo sestavljajo trije igralci/igralke. Igra se turnirski sistem štirih skupin. V izločilne boje (polfinale) napreduje najbolja ekipa iz vsake skupine.
Veljajo pravila ulične košarke:
Ekipo sestavlja 5 igralk (4 igralke v polju, 1 konzul). Igralke sodijo same.
Tam nadaljuje igro tako da:
Sistem igre: Z žrebom se določi igralne pare in stran igrišča, igra se na izpadanje.
Ekipo sestavlja mešan par, moški in ženska iz iste šole. Tekmovanje poteka na izpadanje. Igra se ena igra do 9, v primeru rezultata 8:8 se igra tie-break.. Sodijo igralci sami.
V primeru dežja, tekmovanje odpade.
Igra se ekipno. Ekipo sestavljata moški in ženska iz iste šole. Igra se po pravilih Namiznoteniške zveze Slovenije in sicer na dva dobljena niza (posamezno moški in ženska, v primeru neodločenega izida še igra dvojic). Niz osvoji igralec/igralka, ki prvi doseže 11 točk. Pri rezultatu 10 : 10 se igra na razliko dveh točk. Servis se zamenja na vsaki dve točki, strani igranja pa po vsakem nizu. V zadnjem možnem (tretjem) nizu se strani zamenjata, ko prvi igralec doseže 5 točk. Igralci sodijo sami. V primeru nesoglasja med igralci problem rešuje vodja tekmovanja.
Upoštevajo se vsa pravila IVBF iz leta 1999, razen spodaj omenjenih izjem.
Ekipo sestavljajo največ trije moški in najmanj dve ženski. Igra se na dva dobljena niza do 15 na dve razliki oz. do 17 brez razlike dveh točk. Višina mreže je 228 cm. Predmeti, ki lahko povzročijo poškodbe, so prepovedani (prstani, zapestnice). Pred začetkom izvede sodnik žrebanje; zmagovalec izbira stran igrišča ali pravico do začetnega udarca. Ekipa ima pravico do enega 30 sekundnega odmora med igro. Odmor zahteva kapetan. Če vseh članov ekipe (največ trije moški in najmanj dve ženski) ni pravočasno na igrišču, lahko sodnik počaka največ 5 minut, da se ekipa popolni. Če tudi po 5 minutah ekipa ni popolna, se zabeleži rezultat 2 : 0 za ekipo, ki je bila pravočasno na igrišču v popolni postavi.
Ekipo sestavljajo trije igralci in vratar (3+1). Tekmovanje poteka na prilagojenem igrišču za mali nogomet z mini rokometnimi goli. Igra se po pravilih futsala. V primeru neodločenega izida v fazi izpadanja se izvajajo kazenski streli (3 izvajalci iz vsake ekipe). Če zmagovalec ni znan, se nadaljuje izvajanje kazenskih strelov izmenično po en igralec iz vsake ekipe do odločitve. Menjave so leteče. Avt se izvaja z nogo. Predmeti, ki lahko povzročajo poškodbe igralcev so prepovedani. Igra se po skupinah in na izpadanje. Igra traja 1x12 min, le finale in tekma za 3. mesto 2x10 min. Za prekršek je lahko tekmovalec kaznovan z 1 minutno izključitvijo oz. z izključitvijo do konca tekme. Sodijo zunanji sodniki.
Če vseh članov ekipe ni pravočasno na igrišču, lahko sodnik počaka največ 3 minute, da se ekipa popolni. Če tudi po 3 minutah ekipa ni popolna, se zabeleži rezultat 3 : 0 za ekipo, ki je bila pravočasno na igrišču v popolni postavi.
Ekipo sestavljata moški in ženska iz iste šole. Tekmovanje poteka na izpadanje. Šola lahko prijavi največ eno ekipo. Igra se na dve dobljeni igri (301), na izpadanje. Poražene ekipe prvega kola igrajo za mesta 9-16.
Otvoritev igre:
Igra 301
Ekipo sestavlja mešan par, moški in ženska iz iste šole.
Vse do finala se igra na en dobljen set do 21 (pri 11 se zamenja stran igrišča) in na razliko dveh točk. Sodijo igralci sami. V finalu igrajo na dva dobljena seta.
Število tekmovalcev v ekipi: 8 (5 moških in 3 ženski). Igra se na dva dvoboja na izpadanje.
Ekipo sestavljata moški in ženska iz iste šole. Vsak izmed njiju ima po en udarec izmenično. Igra se na dve dobljeni igri.
Cilj igre
Napoved
Postavitev krogel
Pravica do otvoritve
Pravilna otvoritev
Prekršek z belo pri otvoritvi
Obarvana krogla izskoči z mize pri otvoritvi
Krogla številka osem pade pri otvoritvi
Prosta izbira (odprta igra)
Izbira skupine
Pravilen udarec
Varnostni udarci (safe shots)
Vrednotenje igre
Kazen za prekršek
Kombinacijski udarci
Nepravilno potopljene krogle
Barvne krogle, ki padejo z mize
Igra na kroglo številka osem
Izguba igre
Pat pozicija (remi)
Igra se po prirejenih pravilih Prstometne organizacije Slovenije.
Igro medsebojno odigrata dve ekipi (moški in ženska) do dosežene 13. točke. Igra se na dve dobljeni igri. Igra se z 8 ploščki in balinčkom. Vsak igralec igra z dvema ploščkoma iste barve. Izbrana barva velja do konca srečanja ekip. Pravico do prvega meta se določi z žrebom. Žreba se izkl jučno v prvem dvoboju, potem se balinček izmenjuje med ekipama v prvem metu naslednjih dvobojev. Ekipa, ki dobi žreb izbere ali barvo ploščkov ali prvi met. Igralec mora v času meta z obema nogama stati za »startno izmetno« črto. Pravico do naslednjega meta balinčka dobi ekipa, ki je osvojila eno ali več točk po tem, ko sta obe ekipi vrgli vse ploščke. Balinček se mora po metu nahajati znotraj igralnega polja. V slučaju, da je po metu igralca prve ekipe balinček neveljaven, balinček vrže igralec druge ekipe ne pa tudi prvi plošček. V kolikor tudi igralec druge ekipe balinček vrže izven igralnega polja, balinček vrže spet prva ekipa, itd. Med igro izbiti balinček izven označenega polja pomeni ponovitev zadnje igre. Vsak igralec oz. ekipa vrže po en plošček naenkrat, in meče dokler ni njihov plošček najbližje balinčku, nato vrže nasprotnik po istem pravilu. Kadar eni od ekip zmanjka ploščkov, druga vrže še ostale, razen v slučaju, da je že dosegla 13 točk. Po eno točko za vsak plošček osvoji ekipa, ki je z enim ali več ploščkov bližje balinčku od najbližjega nasprotnikovega ploščka. Preverjanje najbližjega ploščka se izvede v primeru, ko ena ali obe ekipi nista prepričani, kateri plošček je najbližji. Takrat sporazumno prekineta igro in se vodje ekip odpravita v igralno polje določiti najbližji plošček.
Postopek določanja najbližjega ploščka balinčku. Pri ocenjevanju bližjega se držimo vrstnega reda spodaj naštetih točk. Če 1. točka ne reši situacije, si pomagamo z 2., nato s 3., 4. in nazadnje s 5. točko. Če na primer nastalo situacijo opisuje 4. točka, pri ocenjevanju hkrati upoštevamo tudi prejšnje točke (1., 2. in 3.).
Dodatna navodila, ki veljajo za vse discipline.
Točkovanje ekip enotno za vse discipline:
Upoštevamo: