Mini maraton
schedule petek
place kompleks hotela Maestral
Netekmovalni del: tek za zdravje - vabljeni vsi udeleženci Elektriade, tudi del ogrevanja, ob 17.15 uri.

Ženske kategorije (start ob 17.45, dolžina proge cca 2 km - en krog)

  • Ženske: letnik 1982 in mlajše
  • Ženske: letnik 1981 in starejše

Moške kategorije (start ob 18.10, dolžina proge cca 4 km - dva kroga):

  • Moški: letnik 1982 in mlajši
  • Moški: letnik 1981 - 1967
  • Moški: letnik 1966 in starejši

Časovna omejitev krajšega teka je 15 minut, daljšega pa 30 minut.

Najboljši trije iz vsake kategorije prejmejo medalje, prve tri šole z največjim številom doseženih točk pa pokale. Za ekipno uvrstitev štejejo tri najboljše uvrstitve posameznikov, od tega obvezno ena ženska. V primeru enakega števila točk, je boljša ekipa, ki ima boljše uvrstitve posameznikov.

Košarka
schedule sobota, 9.00 - 13.00
place športna dvorana Novigrad

Ekipo sestavljajo trije igralci/igralke. Igra se turnirski sistem štirih skupin. V izločilne boje (polfinale) napreduje najbolja ekipa iz vsake skupine.

Veljajo pravila ulične košarke:

  • Igra se po pravilih ulične košarke, tekmo sodi sodnik z ustrezno licenco, velja načelo fair-playa.
  • Ekipa mora tekmo začeti s tremi igralci, konča jo lahko tudi samo z dvema.
  • Število menjav je neomejeno, menjave so dovoljene le med prekinitvami.
  • Na začetku tekme ali podaljška se z metom kovanca določi posest žog (kovanec vrže sodnik).
  • Žoga spremeni posest po doseženem košu.
  • Vsak dosežen koš šteje 1 točko. Met izza črte 6,75 m šteje 2 točki.
  • Žoga mora po metu na koš, če se posest žoge spremeni, zapustiti območje, ki je posebej označeno (igralec mora biti z obema nogama za to linijo, po navadi je to 6,75 m). Če do žoge pride ekipa, ki je metala na koš, lahko nemoteno nadaljuje igro.
  • Vse tekme se igrajo do 11 točk (zmaga ekipa, ki PRVA doseže 11 točk) oz. največ 15 minut (v finalu ni časovne omejitve).
  • Zavlačevanje z žogo je prepovedano,velja nepisano pravilo 24 sekund. Ekipa je po opozorilu kontrolorja v 5 sekundah dolžna sprožiti met na koš.
Med dvema ognjema na mivki
schedule petek, 15.00 - 18.30
place igrišča pred hotelom Maestral

Ekipo sestavlja 5 igralk (4 igralke v polju, 1 konzul). Igralke sodijo same.

  • Ekipi se postavita vsaka na sredino svoje igralne površine in se pozdravita (trikrat hura za nasprotnika).
  • Določitev kdo začne igro se določi z žrebom predstavnikov obeh ekip.
  • Ekipi določita konzula. Konzul obleče »markirno« majico in odide na drugo stran igrišča.
  • Ekipa začne igro s tremi podajami preko polja do konzula. Nasprotnice žogo lahko prestrežejo in takoj pričnejo z igro.
  • Če igralka ene ekipe z žogo zadane nasprotnico druge ekipe, je ta izločena in se mora postaviti na zadnjo črto nasprotne ekipe. Igralka mora igrišče zapustiti tako, da ne prestopi nasprotnikovega polja, sicer gre za prestop in dodelitev žoge drugi ekipi.
  • Tam nadaljuje igro tako da:

    • žogo lovi in podaja svojemu moštvu čez nasprotnikovo polje, kar pomeni, da se mora z žogo postaviti na zadnjo črto;
    • poskuša zadeti in s tem izločiti nasprotnikovega igralca (meče izza zadnje črte);
    • vsaka igralka, ki si pribori žogo, izvede podajo sama, žoge ni dovoljeno podati soigralki;
    • nikakršni meti s strani niso dovoljeni.
  • Hkrati je lahko »zadeta« le ena igralka. Odbita žoga od druge igralke se ne šteje za zadetek. Za zadetek igralke se ne štejejo tudi žoge odbite od stene, tal (»talne«) ali drugih površin. Igralke se med seboj lahko tudi rešujejo: če igralka ulovi žogo, ki se je odbila od njene soigralke, le ta ni »zadeta«. Nasprotnice se med seboj ne morejo reševati.
  • Če žoga uide igralkam nasprotne ekipe (se izmuzne, odbije od koga, jo kdo brcne,...) in pristane za katerokoli avt linijo, žoga pripade tistim, ki jo pridobijo na pravilen način v posest (t.j. nasprotni ekipi; konzulu oz. igralkam v polju - kdor je bliže žogi).
  • Konzul gre v igralno polje, ko je v tem ostala samo še ena igralka.
  • Igralke imajo po eno življenje, konzul pa dve.
  • Igra se konča po 10 minutah. V primeru, da imata ekipi po 10 minutah enako število življenj, je igra neodločena. Zmaga ekipa, ki prva zadane nasprotno igralko. Posest žoge se v tem primeru določi s skokom za žogo.
  • Igra se konča prej, če so vse igralke ene ekipe »zadete«.
  • Sistem igre: Z žrebom se določi igralne pare in stran igrišča, igra se na izpadanje.

Šah
schedule petek, 15.00 - 18.30
place konferenčna dvorana (klet) - hotel Maestral
  • Tekmovanje poteka po pravilih FIDE za hitropotezni šah. Sodnik tekmovanja mora pred začetkom tekmovanja vse šahiste in šahistke seznaniti z najpomembnejšimi določbami pravil.
  • Vsi tekmovalci in tekmovalke se morajo pravočasno (do roka, določenega v razpisu) prijaviti organizatorju tekmovanja. Iz vsake šole lahko sodeluje največ šest igralcev - največ štirje moški in največ dve ženski.
  • Posamično tekmovanje poteka v enotni konkurenci in se igra po švicarskem sistemu (9 kol), igralni pari pa se določajo z računalniškim programom za vodenje šahovskih tekmovanj. Igralni čas je 10 minut za vsakega šahista ali šahistko za celo partijo (skupaj torej največ 20 minut za partijo). Rezultat partije sodniku sporoči zmagovalec, v primeru remija pa igralec z belimi figurami.
  • Vrstni red na posamičnem tekmovanju se določi po osvojenih šahovskih točkah. V primeru enakega števila šahovskih točk odloča Medium Buchholz, nato Buchholz in v primeru enakega števila točk še rezultat medsebojnega dvoboja. Če so vsi našteti kriteriji enaki, se igra dodatni hitropotezni dvoboj (barva figur se žreba).
  • Vrstni red na ekipnem tekmovanju se določi na podlagi vsote točk najboljših treh moških in najboljše ženske iz vsake šole (torej vsota štirih rezultatov). Vsaka šola, ki ima v svoji ekipi vsaj eno šahistko, dobi 9-x nagradnih točk za ekipno tekmovanje (pri čemer je x število vseh šahistk, ki nastopijo na tekmovanju). Če imata dve ekipi enako vsoto točk, je boljša tista ekipa, katere najboljši posameznik je bolje uvrščen na posamičnem tekmovanju.
  • Organizator tekmovanja zagotovi kompletne šahovske garniture in elektronske šahovske ure.
  • Vse morebitne spore takoj razreši sodnik tekmovanja. Po končanem tekmovanju sodnik razglasi dosežene rezultate in odda posamično turnirsko ter ekipno tabelo predstavniku vsakokratnega organizatorja.
Tenis
schedule petek, 15.00 - 18.30
place igrišča pred hotelom Maestral

Ekipo sestavlja mešan par, moški in ženska iz iste šole. Tekmovanje poteka na izpadanje. Igra se ena igra do 9, v primeru rezultata 8:8 se igra tie-break.. Sodijo igralci sami.

V primeru dežja, tekmovanje odpade.

Namizni tenis
schedule sobota, 9.00 - 13.00
place športna dvorana Novigrad

Igra se ekipno. Ekipo sestavljata moški in ženska iz iste šole. Igra se po pravilih Namiznoteniške zveze Slovenije in sicer na dva dobljena niza (posamezno moški in ženska, v primeru neodločenega izida še igra dvojic). Niz osvoji igralec/igralka, ki prvi doseže 11 točk. Pri rezultatu 10 : 10 se igra na razliko dveh točk. Servis se zamenja na vsaki dve točki, strani igranja pa po vsakem nizu. V zadnjem možnem (tretjem) nizu se strani zamenjata, ko prvi igralec doseže 5 točk. Igralci sodijo sami. V primeru nesoglasja med igralci problem rešuje vodja tekmovanja.

Odbojka
schedule sobota, 9.00 - 13.00
place športna dvorana Novigrad

Upoštevajo se vsa pravila IVBF iz leta 1999, razen spodaj omenjenih izjem.

Ekipo sestavljajo največ trije moški in najmanj dve ženski. Igra se na dva dobljena niza do 15 na dve razliki oz. do 17 brez razlike dveh točk. Višina mreže je 228 cm. Predmeti, ki lahko povzročijo poškodbe, so prepovedani (prstani, zapestnice). Pred začetkom izvede sodnik žrebanje; zmagovalec izbira stran igrišča ali pravico do začetnega udarca. Ekipa ima pravico do enega 30 sekundnega odmora med igro. Odmor zahteva kapetan. Če vseh članov ekipe (največ trije moški in najmanj dve ženski) ni pravočasno na igrišču, lahko sodnik počaka največ 5 minut, da se ekipa popolni. Če tudi po 5 minutah ekipa ni popolna, se zabeleži rezultat 2 : 0 za ekipo, ki je bila pravočasno na igrišču v popolni postavi.

Nogomet
schedule petek, 15.00 - 18.30
place športna dvorana Novigrad

Ekipo sestavljajo trije igralci in vratar (3+1). Tekmovanje poteka na prilagojenem igrišču za mali nogomet z mini rokometnimi goli. Igra se po pravilih futsala. V primeru neodločenega izida v fazi izpadanja se izvajajo kazenski streli (3 izvajalci iz vsake ekipe). Če zmagovalec ni znan, se nadaljuje izvajanje kazenskih strelov izmenično po en igralec iz vsake ekipe do odločitve. Menjave so leteče. Avt se izvaja z nogo. Predmeti, ki lahko povzročajo poškodbe igralcev so prepovedani. Igra se po skupinah in na izpadanje. Igra traja 1x12 min, le finale in tekma za 3. mesto 2x10 min. Za prekršek je lahko tekmovalec kaznovan z 1 minutno izključitvijo oz. z izključitvijo do konca tekme. Sodijo zunanji sodniki.

Če vseh članov ekipe ni pravočasno na igrišču, lahko sodnik počaka največ 3 minute, da se ekipa popolni. Če tudi po 3 minutah ekipa ni popolna, se zabeleži rezultat 3 : 0 za ekipo, ki je bila pravočasno na igrišču v popolni postavi.

Skok v daljino z mesta
schedule sobota, 10.00 - 11.00
place športna dvorana Novigrad
  • Sodeluje mešana dvojica (en moški in ena ženska).
  • Merjenec opravi tri skoke, od katerih je veljaven najdaljši skok.
  • Končni rezultat se šteje seštevek obeh najboljših (en od tekmovalca in en od tekmovalke).
  • V kolikor imata dve ekipi isti izmerjeni rezultat se šteje naslednji najboljši skok (enega izmed dvojice).
  • Po sonožnem doskoku mora merjenec stopiti naprej ali vzporedno mestom doskoka.
  • Vsak prestop se šteje kot neveljaven skok (ni ponovitve).
Pikado
schedule sobota, 9.00 - 13.00
place športna dvorana Novigrad

Ekipo sestavljata moški in ženska iz iste šole. Tekmovanje poteka na izpadanje. Šola lahko prijavi največ eno ekipo. Igra se na dve dobljeni igri (301), na izpadanje. Poražene ekipe prvega kola igrajo za mesta 9-16.

Otvoritev igre:

  • Vsak par dobi po eno puščico in jo vrže v tarčo. Kdor zadene bližje središču, začne prvi z igro v konkurenci. Če se puščica ne zapiči, se met ponovi. Pri enaki oddaljenosti se met ponovi.

Igra 301

  • Igralci mečejo izmenično (najprej prvi iz prvega para, nato prvi iz drugega para, nato drugi iz prvega para toliko časa, dokler nekdo ne pride do ničle, vendar največ deset krogov. Če noben par ni prišel v desetih krogih do ničle, zmaga tisti, ki ima rezultat bližji ničli. Če imata oba enak rezultat, zmaga tisti, ki je prišel prvi do te številke. Drugo igro začne par, ki je v prvi igri začel drugi, in če pride do tretje igre, to začne spet prvi par iz prve igre.
Badminton
schedule petek, 15.00 - 18.30
place športna dvorana Novigrad

Ekipo sestavlja mešan par, moški in ženska iz iste šole.

Vse do finala se igra na en dobljen set do 21 (pri 11 se zamenja stran igrišča) in na razliko dveh točk. Sodijo igralci sami. V finalu igrajo na dva dobljena seta.

Vlečenje vrvi
schedule sobota, 14.00 - 15.00
place pomol pod piknik prostorom

Število tekmovalcev v ekipi: 8 (5 moških in 3 ženski). Igra se na dva dvoboja na izpadanje.

Biljard
schedule sobota, 9.00 - 13.00
place hotel Maestral

Ekipo sestavljata moški in ženska iz iste šole. Vsak izmed njiju ima po en udarec izmenično. Igra se na dve dobljeni igri.

Cilj igre

  • Osmica je igra z napovedovanjem, s petnajstimi obarvanimi>oštevilčenimi kroglami in belo kroglo. En igralec igra s polnimi (enobarvnimi) kroglami, označenimi od ena do sedem, drugi pa s pisanimi, označenimi od devet do petnajst. Zmaga igralec, ki prvi potopi sedem krogel svoje skupine in kroglo številka osem. Igra se igra na dve dobljeni igri na izpadanje.

Napoved

  • Pri igri je potrebno napovedati žep, le za kroglo št 8, v primeru da ima igralec pravico igrati na kroglo št. 8. Igralec nadaljuje igro, če je pri otvoritvi pravilno »potopil« vsaj eno kroglo.

Postavitev krogel

  • Krogle se zložijo v trikotnik tako, da je prva krogla na nožišču, krogla številka osem je položena v sredino, vse ostale krogle pa se naključno postavijo v trikotnik, vendar ne tako, da bi bile vse krogle iste skupine zložene na isti strani trikotnika. Vogalni krogli v zadnji vrsti morata biti različnih skupin.

Pravica do otvoritve

  • Pravico do otvoritvenega udarca ima igralec, ki je zmagal pri »bližanju«. V nadaljevanju igralca izmenično otvarjata.

Pravilna otvoritev

  • Igralec ima prosto izboljšavo položaja v čelnem polju. Kot pravilno izveden otvoritveni udarec se šteje:
    • če so se najmanj štiri krogle zaletele v ogrado
    • če je ena krogla padla v žep
    • če se najmanj štiri krogle niso zaletele v ogrado, ima nasprotnik pravico do nove otvoritve, igralec prepusti novo otvoritev nasprotniku ali pa sprejme pozicijo krogel in igra iz nastale situacije.

Prekršek z belo pri otvoritvi

  • Če pade bela v žep ali z mize pri otvoritvenem udarcu, nasprotnik prevzame nastalo pozicijo: vse krogle, ki so bile potopljene, ostanejo v žepih (razen številke osem) beleži se prekršek (favl) nasprotnik izboljša položaj z belo v roki v čelnem polju in prosto izbira skupino.

Obarvana krogla izskoči z mize pri otvoritvi

  • Če ena ali več barvnih krogel pri otvoritvi pade z mize, se ponovno postavijo na nožno črto in igralcu se beleži prekršek. Nasprotnik lahko igra iz nastale pozicije ali ima belo v roki v čelnem polju.

Krogla številka osem pade pri otvoritvi

  • Če pade številka osem pri pravilno izvedeni otvoritvi, ima igralec pravico vrniti kroglo številka osem na nožišče ali pa ponovno izvesti otvoritveni udarec. Če padeta številka osem in bela krogla, ima nasprotnik pravico do nove otvoritve, prepustiti novo otvoritev nasprotniku ali pa vrne številko osem na nožišče in z belo v roki igra iz čelnega polja.

Prosta izbira (odprta igra)

  • Prosta izbira pomeni, da še ni določeno, katero skupino krogel ima kateri igralec. Če ima igralec prosto izbiro, lahko z vezavo »prazna polna« potopi polno kroglo v žep ali obratno, vendar mora napovedati kroglo in žep. Neposredno po otvoritvi je zmeraj prosta izbira. Dovoljeno je tudi s številko osem potopiti polno ali prazno kroglo. Tako odigrana krogla ostane v žepu, vendar igralec prepusti igro nasprotniku s prosto izbiro. Pri prosti izbiri s prekrškom potopljene krogle ostanejo v žepih.

Izbira skupine

  • Z otvoritvijo še ni določena skupina krogel, na katero mora igralec igrati. Čim igralec potopi prvo pravilno zadeto kroglo, ta določi njegovo skupino. Opomba: Po otvoritvi je zmeraj prosta izbira (odprta miza).

Pravilen udarec

  • Pri vseh udarcih (razen otvoritve ali ko je prosta izbira) mora igralec najprej zadeti kroglo svoje skupine in nato potopiti eno (ali več) kroglo ali pa se mora vsaj ena krogla zaleteti v ogrado. Opomba: Zadetek krogle druge skupine, ko se bela odbije od stranice, se šteje kot prekršek. Prva mora biti obvezno zadeta krogla iz lastne skupine.

Varnostni udarci (safe shots)

  • Iz taktičnih razlogov lahko igralec potopi kroglo svoje skupine, vendar bi rad prepustil igro nasprotniku; v tem primeru napove varnostni udarec »safe«. Vse krogle s to napovedjo ostanejo v žepih. Če varnostni udarec ni bil napovedan, mora igralec igro nadaljevati.

Vrednotenje igre

  • Igralec lahko nadaljuje z igro tako dolgo, dokler ne zgreši oziroma ne uspe potopiti svoje krogle. Če je potopil vse krogle svoje skupine, lahko igra na kroglo številka osem.

Kazen za prekršek

  • Nasprotnik ima belo v roki na celi igralni površini (razen po otvoritvi - takrat v čelnem polju).

Kombinacijski udarci

  • Kombinacijski udarci so dovoljeni, vendar lahko igralec igra kombinacijo s številko osem samo takrat, ko je dana prosta izbira.

Nepravilno potopljene krogle

  • Za nepravilno potopljeno kroglo velja vsaka, če je bil pri udarcu storjen prekršek, če je krogla padla v nenapovedan žep ali je bil napovedan varnostni udarec. Nepravilno potopljene krogle ostanejo v žepih.

Barvne krogle, ki padejo z mize

  • Če padejo z mize barvne krogle, je bil storjen prekršek in obiska je konec. Krogle, ki so padle z mize, se vrnejo na nožišče. Če mizo zapusti krogla številka osem, je igra izgubljena.

Igra na kroglo številka osem

  • Če se igra na številko osem in je storjen prekršek ali je potopljena bela krogla, to ne pomeni izgubljene igre (razen če številka osem zapusti mizo ali je potopljena v žep). Nasprotnik ima nato belo v roki na celi igralni površini.

Izguba igre

  • Igralec izgubi igro:
    • če je storil prekršek, ko je potopil številko osem (razen pri otvoritvi)
    • če je potopil svojo zadnjo kroglo in številko osem z istim udarcem
    • če je številka osem padla z mize
    • če je potopil številko osem v napačno napovedani žep
    • če je potopil številko osem, preden je smel igrati nanjo

Pat pozicija (remi)

  • Če je po treh obiskih obeh igralcev (6 udarcev) razvidno, da nobeden od njiju ne želi odigrati na krogle (zaradi katere bi izgubil igro), se ta igra ponovi. Igralec, ki je začel prekinjeno igro, mora ponovno izvesti otvoritveni udarec. To pravilo velja samo, če sta na mizi dve obarvani krogli in krogla številka osem.
Prstomet
schedule petek, 15.00 - 18.30
place športna dvorana Novigrad

Igra se po prirejenih pravilih Prstometne organizacije Slovenije.

Igro medsebojno odigrata dve ekipi (moški in ženska) do dosežene 13. točke. Igra se na dve dobljeni igri. Igra se z 8 ploščki in balinčkom. Vsak igralec igra z dvema ploščkoma iste barve. Izbrana barva velja do konca srečanja ekip. Pravico do prvega meta se določi z žrebom. Žreba se izkl jučno v prvem dvoboju, potem se balinček izmenjuje med ekipama v prvem metu naslednjih dvobojev. Ekipa, ki dobi žreb izbere ali barvo ploščkov ali prvi met. Igralec mora v času meta z obema nogama stati za »startno izmetno« črto. Pravico do naslednjega meta balinčka dobi ekipa, ki je osvojila eno ali več točk po tem, ko sta obe ekipi vrgli vse ploščke. Balinček se mora po metu nahajati znotraj igralnega polja. V slučaju, da je po metu igralca prve ekipe balinček neveljaven, balinček vrže igralec druge ekipe ne pa tudi prvi plošček. V kolikor tudi igralec druge ekipe balinček vrže izven igralnega polja, balinček vrže spet prva ekipa, itd. Med igro izbiti balinček izven označenega polja pomeni ponovitev zadnje igre. Vsak igralec oz. ekipa vrže po en plošček naenkrat, in meče dokler ni njihov plošček najbližje balinčku, nato vrže nasprotnik po istem pravilu. Kadar eni od ekip zmanjka ploščkov, druga vrže še ostale, razen v slučaju, da je že dosegla 13 točk. Po eno točko za vsak plošček osvoji ekipa, ki je z enim ali več ploščkov bližje balinčku od najbližjega nasprotnikovega ploščka. Preverjanje najbližjega ploščka se izvede v primeru, ko ena ali obe ekipi nista prepričani, kateri plošček je najbližji. Takrat sporazumno prekineta igro in se vodje ekip odpravita v igralno polje določiti najbližji plošček.

  • Kadar sta ploščka obeh igralcev popolnoma enako oddaljeno od balinčka nadaljuje igralec, ki je vrgel zadnji. V slučaju, da sta oba igralca vrgla že vse ploščke, bližji pa še vedno ni znan, se igra ponovi. Najbližjega, oz. najbližje ploščke določa Pravilnik najbližjega. Plošček vržen od tekmovalca, ki ni na vrsti za met, se izloči iz igre in se ga ne vrača. Kadar nepravilno izveden met povzroči kakršnokoli spremembo pozicij v škodo nasprotnika, se cela serija metov ponovi od začetnega meta balinčka dalje. V slučaju, da se kršitev ponovi, se igra prekine in zapiše rezultat 13 : 0 v škodo kršitelja pravila.
  • Vodenje rezultata in določanje najbližjega, je v domeni igralcev.
  • Sistem tekmovanja: v skupinah vsak z vsakim, nato zmagovalci skupin na izpadanje. Vse sporne situacije rešuje vodja tekmovanja, katerega odločitev je dokončna.
  • Postopek določanja najbližjega ploščka balinčku. Pri ocenjevanju bližjega se držimo vrstnega reda spodaj naštetih točk. Če 1. točka ne reši situacije, si pomagamo z 2., nato s 3., 4. in nazadnje s 5. točko. Če na primer nastalo situacijo opisuje 4. točka, pri ocenjevanju hkrati upoštevamo tudi prejšnje točke (1., 2. in 3.).

    • 1. NEPOKRIT BALINČEK: Bližjega določimo s pogledom od zgoraj. Pomagamo si lahko z metrom.
    • 2. POKRIT BALINČEK BREZ PREKRIVANJA PLOŠČKOV: Pogled od zgoraj. Plošček, ki z večjo površino prekriva balinček, ima točko.
    • 3. POKRIT BALINČEK NA ZEMLJI, S PREKRITIMI PLOŠČKI: Prvi, ki pokriva balinček z večjo površino, ima točko. Kadar nasprotnikov plošček pokriva plošček ali več ploščkov, ki so neposredno na balinčku ni bližje (ne šteje), prav tako ne štejejo vsi ostali ploščki, ki so na tem nivoju ali višje.
    • 4. BALINČEK NA PLOŠČKU: Točko ima prvi plošček pod balinčkom, ki je z njim v stiku in je prekrit z večjo površino balinčka kot nasprotnikov. Ploščki, ki so na balinčku, ne štejejo.
    • 5. ZAKRIT NAJBLIŽJI PLOŠČEK: Ploščke smemo pobrati s kupa, da bi lažje določili bližjega le v primeru, da s tem ne premaknemo ostalih. V kolikor bližjega ne moremo določiti, ali pride do premika ključnih ploščkov, se zadnja serija metov ponovi.

Dodatna razlaga pravil - pokrivanje balinčka.

Navodila

Dodatna navodila, ki veljajo za vse discipline.

Točkovanje ekip enotno za vse discipline:

  • 1. mesto: 100 točk
  • 2. mesto: 80 točk
  • 3. mesto: 60 točk
  • 4. mesto: 50 točk
  • 5. mesto: 45 točk
  • 6. mesto: 40 točk
  • 7. mesto: 36 točk
  • 8. mesto: 32 točk
  • 9. mesto: 28 točk
  • 10. mesto: 24 točk
  • 11. mesto: 20 točk
  • 12. mesto: 16 točk
  • 13. mesto: 12 točk
  • 14. mesto: 8 točk
  • 15. mesto: 5 točk
  • 16. mesto: 3 točke
  • 17. mesto: 2 točki
  • 18. mesto: 1. točka

Upoštevamo:

  • če ekip po 5 min ni na terenu za igranje, avtomatično izgubi tekmo
  • upoštevanje sodniških odločitev tam, kjer so sodniki (nogomet, košarka, odbojka) ter korektno obojestransko štetje tam, kjer igralci sodijo sami
  • fair play